четверг, 12 ноября 2009 г.

Думки про школу #schools_ua...власні спогади.

Ось найшла цікаву оповідь про шкільне життя. Може і вам буде цікаво... )))

"Не так давно відгримів черговий день вчителя, і поки до наступного ще далеченько, вирішив я згадати мовчазним письмовим словом шкільну освіту в Україні.Оскільки я витратив на неї 10 років власного життя, які могли б стати кращими, то я маю, що сказати.
Коли я після етапу шкільного виховання потрапив до універу, то з вуст одного лектора почув фразу, над якою замислився не на жарт «Університет потрібен не для того, щоб ви тут чомусь навчилися, а для того, щоб ви навчилися навчатися».І подумав я тоді, якщо вища освіта за п’ять років навчає, як навчатися, тоді що зі мною робили десять шкільних років?...."
http://bezlik.kultor.com.ua/2009/10/29/shkola-dovkola/

Комментариев нет:

Отправить комментарий