среда, 19 июня 2013 г.

Туніс з дитиною: день третій. Тренування чи паління та алкоголь



Обирати здоровий спосіб існування чи гробити себе завчасно шкідливими звичками – це на Ваш розсуд.











Я не можу заборонити палити чи вживати алкоголь (ну може комусь ще щось подобається), але.. моя думка проста «гробиш себе – не заважай жити мені і моїй дитині!
6:00 Тренування. Обіцяли ж нашій команді з карате долучитись до тренування. Моя доня вже четвертий рік займається каратебікою:  поєднання карате і аеробіки. Тут же присутня чоловіча команда карате: хлопчики і чоловіки з різними поясами.
«Ми тільки на розминку», - благала доня. Все тренування проходить більше 2 годин. Ок, домовились!  Маленька пробіжка, розтягування та деякі вправи. Дааа, повторити всі удари ми вже не змогли, але натішились ранком. Я проплила в холодному морі. Красота! Доброго ранку, Туніс!

Палити чи смалити
В Тунісі заборонено палити тільки на рецепції та в ресторані.  На всіх відкритих зонах палити можна вільно. І це може бути тераса в ресторані чи відкрита зона в  театрі, пляж: всі навкруги … палять. 
Згадую відпочинок в Криму . На пляжі було заборонено палити, а зони для паління були окремо. Хочеш викурити смалоскипик – шуруй до певного столика і … пали аж захлинайся. Звичайно приємно валятись біля моря і тримати в зубах цигарку, але.. поряд же дітки і люди, котрі не бажають дихати цим.
Я тут і ходжу нагадувачем і обличчям правди: прошу не палити поруч з дітьми. В літньому театрі зробила зауваження одному пану з Німеччини. Сказав «сорті» і .. покинув цигарку. Але … через деякий час запалила цигарку паняночка поряд. Зробила зауваження. Паняночка виявилась з Росії. Вона дивно посміхнулась і … продовжувала палити.   Тепер, коли вона мене бачить – починає сміятись. Певно згадує дурнувату панночку, котра забороняє палити там, де не заборонено ніким.

Пити чи не пити?
Я не розумію людей, котрі дориваються тут до шарової випивки і заливаються по вінця. В чому кайф такого відпочинку?
П»яні розбірки в барі, на рецепшені і … «чому цей негр не приніс мені пиво?»
«А почему вон тот руський учит плавать администратора отеля?» via «95 квартал»

Ввечері сходили в ресторан. Тут можна резервувати будь-яку кухню щодня. Пішли в китайських. Вивчена Настунею китайся мова не знадобилась. Їли їжу з нашого ресторану… тільки з іншою подачею… вилкою і ножем. Без паличок. Але.. було приємно поспілкуватись з офіціантом французькою. Настя згадує вивчені за 2 роки слова. А я забула як буде англійською паперові серветки. Пішла гугнити J

Далі буде

Комментариев нет:

Отправить комментарий