пятница, 15 ноября 2013 г.

"Елі Ліллі": 1,3 мільйона людей в Україні хворіють на діабет

Цукровий діабет. Це вирок? Як з цим жити? Чи можна жити взагалі? Стає так страшно, коли очікуєш на результати.















Моя доня завжди просить пити і  я з острахом чекаю результати аналізів на цукор. Може підвищений? Може вже є ознаки? А які вони нормальні.. ті норми цукру? Які ті ... ознаки цукрового діабету?
Нещодавно бачила відеоролик про дівчинку, котрій о 2 рочки поставили діагноз "Цукровий діабет". Батьки вимірють цукор, роблять ін"єкції інсуліну, лікують і .. дівчинка живе. Але.. вона живе не в Україні.

14 листопада пройшов семінар Школи медичної журналістики, присвячений висвітленню у ЗМІ теми життя людей з цукровим діабетом. Уміти самостійно контролювати діабет – однин із ключових факторів у лікування цієї хвороби. Про це у Всесвітній день боротьби з діабетом нагадали фахівці, повідомляє Міністерство охорони здоров"я України. 

Під час відкриття навчального семінару Голова представництва «Елі Ліллі Восток С.А.» Сергій Калашник відзначив, що проблема діабету сьогодні актуальна не лише для України, а і для всього світу. Адже сьогодні близько 400 мільйонів осіб хворіють на цю недугу, в т.ч. понад 1,3 мільйона пацієнтів в Україні. Але насправді ця кількість значно більша, адже не кожен хворий знає про свій діагноз, і як результат, ці люди не отримують належної допомоги. Об’єднання зусиль держави, суспільства є вагомим чинником покращення якості життя таких хворих та результатів лікування. «Елі Ліллі» є провідним американським виробником лікарських засобів, має тривалу історію лідерства, 90 років з якої присвячено проблемі діабету. «Елі Ліллі» фокусується не лише на розробці інноваційних ліків та засобів їх введення, а й багато уваги приділяє освітнім проектам для пацієнтів. Адже для хворого на діабет та його родичів не менш важливими є досконале знання свого захворювання та вміння ефективно його контролювати», - відзначив Сергій Калашник. 

***
Одна моя знайома вийшла заміж і живе у Франції. Там потрапиша під програму і отримує інсулін безкоштовно. Там може лікувати цукровий діабет. І живе... далеко від своїй діток, котрі живуть... в Україні.

Моя тітка пенсіонерка. Аналіз робить в звичайній поліклініці. Повноцінне харчування не може собі забезпечити. Жеве з цукровим діабетом.

Мій дядько помер ... без певного діагнозу. В далекому селі його просто не поставили нормально, але.. є підозра, що почалась остання стадія цукрового діабету..

Моя донька... полюбляє пити водичку і я .. контролюю її рівень цукру в крові. Як умію.


Комментариев нет:

Отправить комментарий