понедельник, 11 ноября 2013 г.

Підйом:історія та реалії



Програмі «Підйом» вже майже 15 років. Можна любити чи не любити цю ранкову програму на «Новому каналі», але.. не можна бути осторонь її долі. От я і сьогодні вирішувала чиюсь долю. 




Дощ. 22:00. Вечірній і спокійний Київ. Декілька дзвінків від чоловіка та доньки, котрі хвилюються. Піша прогулянка від Паньківської до метро Льва Толстого. Треба, щоб думки стали на місце.
Моє життя завжди було пов`язане з телебаченням:робота та бажання. Колись я сприймала його інакше: нереальний світ з певними БОГАМИ в головній ролі. Вони (ведучі) інші, у них таке гарне і цікаве життя, вони завжди говорять правду. Колись. А тепер все інакше. Тепер телебачення – це просто робота. Звичайна робота звичайних людей.
«Підйом» для мене розпочався в 1999 році з Маши Єфросиненої та Юри Горбунова. Вони були … дивні. Маша, повненька особа з комплексами, говорила російською і Юра… україномовний стриманий тип. Було цікаво. Ефіри знімались в другому глобусі (якщо не помиляюсь). Там і стояли декорації. Ми ходили дивитись на справжність телебачення.
Юра і Маша взялись з програми "Щасливий дзвінок" на УТ-1. З ними цю програму вела ще Оля Бура. Я пам`ятаю моє інтерв`з нею. Говорили про життя, кохання та коханців. Оля безглуздо загинула. В свої 25 років і … всі забули про неї. Вдома довго лежали її фотографії і якесь дивне відчуття страху.
Марія та Юрій (так зараз їх всі називають) стали зірками: схудли, «зазвезділісь» і .. пішли з «Підйому».
В 2005 році ранковий «Підйом» порадував появою в ньому знайомого обличчя – одногрупника Валерія Корсунського. Я дуже переживала за нього і слідкувала за кожним ефіром.
Декілька років ранковий ефір «Нового каналу» наповнювався різними людьми, котрі не залишили ані емоцій, ані розуміння в моїй душі.
З 2008  з нами почали просипатись тепер уже дуже відома трійця: Педан , Притула та Фреймут .  Нікого з них я не знала. Відому та тупу гумористичну програму не дивилась, а по «Лондонах» не їздила. 
Зацікавив новий підхід до ведення ранкової програми – троє ведучих, жодних шаблонних підходів, жодного простого сидіння за столиком… все було цікаво. З деяким погоджувалась, проти чогось відразу виступала. Не сподобалась «жеманність» Фреймут і відстороненість її від буденного життя, Притула «перегинав» палицю в спілкуванні з жінкою, Педан був … маленького зросту (ну не люблю я чоловіків маленького зросту).
Коли пішли і ці ведучі… не розуміла, що відбулось. Чому? Чому не можна вести якусь програму більше? Для чого цей стрес для глядачів?
І знову пішли випробовування моєї психіки різними новими обличчями.
27 травня 2011 р. в ефір вийшла ще одна трійця Роман Скрипін, Ольга Цибульска, Андрій Шабанов . Ну не влучили вони. Всіх окремо просто обожнюю: Олечка – ум нічка, гарна співає і супер говорить українською, Скрипін – непогано розповідає новини на «умняку», Шабанов … ну … одесит.  Вони були трошки старші від аудиторії «Підйому» і від очікувань: ведучі ранкового ефіру на «Новий канал» мають … дуріти, нести нісенітницю, а … іноді.. говорити конструктив.
І восени 2011 році ми вже знайомились з новими ведучими нового «Підйому» : Скичко Саша,  Соломка Слава, Мусиенко Олена. Я «металась» між розумними і красивими. Бачила, що подібна трійця – це повторення Фреймут, Педана та Притули, але… почала вже радіти їм. Вони були … милі. Почали вже більш вільніше поводитись в студії, вільніше говорити з гостями, розкривати теми і спілкуватись з глядачами.
Моя донька раділа за Славу, котрий завжди згадував про маму і за Оленку, котра … котра щось там виробляла.
Ми попрощались з ними на канікули і … їх не повернули в клас.
27 серпня 2013 р.  мені представили вже нових ведучих «Підйому»: Татьяна Ожелевская и Егор Калейников. (Ой, звернула увагу… знову число 27 J )
Ось таку історію я вишукала в Інеті, готуючись до сьогоднішньої зустрічі.  Чому немає більш офіційної інформації в Вікіпедії про «Підйом»?
Як же офіційна назва цієї ранкової програми : Подъем чи Підйом?
Яка доля рубрик, ефіру, студії та нових ведучих?
Було багато питань та чимало відповідей.
Наша родина дивиться телевізор. У кожного своя улюблена програма і канал. Під телевізор ми засинаємо і прокидаємось. Ми всмоктуємо в себе продукти з реклами і новітні серіали. Ми прості люди.
Страшно вирішувати долю людей і програм, але.. буду щаслива від того, якщо «Підйом» буде змінено в позитивну сторону.  Чекаю тем про родину та діток і .. мене візьмуть ведучою рубрики, а потім ... і програми. Колись!

Всіх обнімаю, глядачка мама_ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий