воскресенье, 7 июля 2013 г.

Туніс. Відпочинок з дитиною. День шостий. Аніматори і мови




 Вже повернулись з відпочинку, але.. продовжу публікувати свій щоденник з ТУНІСУ. Там був дуууже жахливий Інтернет і не могла друкувати нічого. Читайте... насолоджуйтесь відпочинком!



6:00 Може на тренування. А ну його! Будемо ще спати
7:00 Ще трошки посплю. Після дводенного недосипу просто хочемо повалятись. Настю і не намагаюсь будити: немає сенсу.
8:00 Все. Треба вставати. Чекає море і відпочинок.
9:00 Сніданок та їжа в Тунісі
Ми живемо в традиційному отелі 4 зірочки. Не очікувала якихось вишуканих страв. Да і де нвдома Ви готуєте по декілька варіантів сніданку: млинці, йогурти, різні варіанти яєчні та самі яйця. 

Діти і мови
Настюха шось бурчить та наспівує різними мовами: німецькою, англійською, французькою, італійською, польською, чеською та інш. Діти вільно знаходять спільну мову. Настя стояла в черзі за піцою, а за нею два хлопчика  з Британії. Тепер доня називає їх Бритіші і постійно говорить про те, що вони задають якісь дивні питання. «Мам, він мене питає чи говорю я англійською. Я сказала так і що… він більше нічого не спитав!», - дивується Настя. Але… постійно помічає цих хлопчиків. Може хтось сподобався? Чи вона їм? В міні-клабі гралась з дівчинкою з Польщі, а на дискотеці познайомилась з дівчинкою з Росії…. З усіма намагається говорити  їх мовами.
Прочитала книжечку Ірен Роздобудько і почала читати книгу Ірини Карпи. Сидячі за обідом поділилась з подружкою думкою, що ця письменниця мені імпонує як мама двох діток. Ірина в своєму блозі висловилась колись щодо мовного питання і я .. її підтримую. Але.. подружка мене не зрозуміла і виказала думку деяких українців. «Моя дитина має вивчати і знати російську мову. Читати в оригіналі російських письменників.», - наполягала вона,- «От чому ти тут переходиш на російську? Тебе ж краще розуміють?»
А я тут переходжу на російську бо… не досконало володію англійською, а персонал отелю краще знає російську, аніж українську.
А наші діти?… Моя думка, що людина має знати величезну кількість мов, але.. першочергова англійська та інші європейські й східні мови і … вже потім російська.
Англійською спілкується весь прогресивний світ, а російською.. тільки маленька частина. Це моя думка. Мова – це одна з головних важелів у політиків та політики. Я ж хочу, щоб моя дитина відкривала для себе світ різних мов і культур, а це допоможе гарне володіння англійською, а вже потім російською мовою.
Ще раз наполягаю… це моя особиста думка!

Аніматори з різних країн

Нещодавно подружка жалілась, що на відпочинку було багато росіян з купою дітей, а відповідно… жодної поваги до відпочиваючих, жодної культури.
Нам пощастила в цьому. Росіян було мало, а культури поведінки … більше.
Доня аж втомилась рахувати кількість наших аніматорів. Зупинились десь на 25. Вони говорили різними мовами і влаштовували різноманітні програми-концерти. Ну.. якість цих виступів нагадувала мені «концерт-вожатих» в піонерських таборах: на скору сшиті костюми та поставлені танці, номери якісь дивакуваті, але.. було весело і не сумно.
Доня знала всіх аніматорів на ім.»я і країну, з котрої вони приїхали. Працювали тут місцеві студенти , що вже закінчили (або були на останньому курсі). Декілька з них мали фах комп»ютерних технологій (правду казали чи ні.. не можу сказати). Були хлопчики та дівчата з Бразилії, Польщі, Чехії, Росії …
Мали аніматори і цікавий бізнес. Робили футболки з ім»ям, а на спині шпандьорили картинку та назву Tunisia. Така футболочка коштувала 15 дол. (не важливо розмір і колір). В таких футболках ходив весь отель і було дуже зручно, всіх знав на ім»я.  Я зажала 15 доларів і моїй доні пришлось взяти участь в конкурсах, щоб вивчили її ім»я і країну 
Пітер з Польщі. Гарнючий :)

Ех! Декілька б таких активних аніматорів в Родинний центр 

Комментариев нет:

Отправить комментарий