пятница, 28 октября 2011 г.

Під час канікул: фотоконкурс для школярів


До 30 вересня в столичному Українському домі пройде фотовиставка газети «День»
Під час канікул вирішили з донечкою і її друзями сходити на фотовиставку, а потрапили на День народження Газети і побачили гарнющі фотографії.
В Інтернеті було досить мало інформації про виставку: багато політики і незрозумілого пафосу. А я просто люблю фотографії. Можливо це з дитинства. Мій батько був фотографом і мав свою фотостудію. В нас вдома завжди були плівки, різні апарати і обладнання для фото. Це моє життя. Фотографом я не стала, але мені подобається дивитись на гарні фотороботи.
Тому і вирішила залучити до цього мистецтва і доньку. Настюха вже давно тримає в руках фотоапарат, тільки фотографії виходять не завжди.. гарними. Але, можливо, то на мій смак.
Ми сформували маленьку групу дітей  і вирушили до Українського дому.

На першому поверсі нас зустріли не дуже привітні тітоньки. Потім з»ясувалось, що на першому поверсі працював Міжнародний форму щодо гендерних тематик і все було дюже сурйозно ).
Ми роздяглися в роздягальні і попрямували сходами на другий поверх. Вздовж всіх стін бачили міні газети «День»: привітання видатних людей з п’ятнадцятою річницею. 

На другому поверсі ми потрапили в інший вимір: фотографії показували життя з іншої сторони, роблячи акценти на нюансах. 





Вхід на фотовиставку безкоштовний. Діток пригостила цукерками привітна тітонька за імпровізованих прилавком, а я задивилась фотоальбомом фотографій з різних років. Задивилась і .. купила за 250 грн. Дорогувато, але… це вже історія! Ось тут деякі фото-переможці минулих років http://www.day.kiev.ua/294440/
І ми почали з дітками дивитися фотографії. Відразу згадую характеристику фото «Мить, що зупинилась». Що хотів сказати фотограф цим фото? На чому акцентував увагу? Чому на першому плані саме ця людина і предмет? Чому такі кольори і фактура?
Я дуже переживала, що десятирічним школярам тут буде не дуже цікаво. Але в залі бачила і менших діток, стареньких дідусів і бабусь, прогресивну молодь. 
Спочатку мої школярочки швиденько побігли вперед, не дуже й зупиняючись перед кожним фото.   Побачивши це – почала пояснювати певні моменти фотографії і… вже потім вони почали визначати ті нюанси.
На Фотовиставці є можливість оцінити фотографії. Визначити кращу.
Конкурсна комісія обрала кращу фотографію «Руки» Владислава Мусієнко. Політика! Політика!
А в кумедному хлопчику з іншої знімка-переможця (фото Констянтина Грішина) угледіли «Зв»язок між Києвською землею і захватом Московією (щось таке). 


Моя донька була вражена знімком щодо Чорнобильскої катастрофи, злиднів людей, але сподобалось фото з кішкою і мишкою. Це фото було представлене в рамках конкурсу "Очами дитини" під егідою Юнісеф. 
А ось ця мила україночка сподобалась одній з дівчаток. "Вона так схожа на мою сестричку!", - вигукнула вона.

Іншим діткам сподобались просто людяні знімки. ЦЕ ж просто діти і вони шукають позитив! Експерти теж говорять про «людяність виставки».
А моя порада, гайда на виставку! Беріть дітей і до кінця канікул відвідайте! 


От тут http://www.day.kiev.ua/218019 враження різних видатних людей щодо фотовиставки «День»  . А тут враження простих відвідувачів http://www.day.kiev.ua/88146

Комментариев нет:

Отправить комментарий