пятница, 10 сентября 2010 г.

Мама учениця


Викила кавочку, підготувала зошит і ручку і ... вирушаю вчитися.
Я почала вчити англійську. Знаю тільки певну розмовну, а вже дойшло до того, що не можу перевірити правильність написання донькою дом. роботи з англійскої. Мене не зручно і хочу розвиватися.
У мене вже був перший урок: вивчали абетку і правила читання. А домашнє завдання - написання числівників.
Після першого уроку донька задала питання: "А що... у вас там вчаться дорослі". І почала сміятися. Ми обіграли то навчання. Донька підготувала мені підручники і словничок. Задає мені домашнє завдання, а я... вчуся.
В моїй групі дійсно багато дорослих людей і я дуже рада, що вони наважилися прийти і почали ... вчитися.
Вчитися ніколи не піздно.
Чекаю порад щодо підручників. Може є цікаві аудіо та відео уроки. На що звертати увагу... тощо..
Хух! Скоро будемо спікати )))

Комментариев нет:

Отправить комментарий