воскресенье, 20 июля 2014 г.

Crazy BBQ : враження мами



Нас с дочею запросили відвідати новий заклад для родин і заміського відпочинку. Доня не захотіла виїзжати від своїх кішечок-собачок з дачі, а я спробувала на один вечір побути … крейзі. 





 Мама на роботі і на відпочинку… з дитиною

Я обожнюю, коли сучасні мами мають сьогодні вибір між роботою і піклуванню за дітьми. В захваті, коли мами з дітками різного віку тепер не обмежуються спілкуванням на власній кухні і дитячому майданчику, а можуть вільно пересуватись зі своїми чадами у справах і відпочивати в будь-яких закладах. 
З радістю сприймаю маму з маленькою дитиною і в різних ресторанах. Спробувала дізнатись про комфортність перебування в ресторані Crazy BBQ.

За містом… поїсти й відпочити
Я ніколи не довіряла придорожнім кав`ярням та ресторанам. Ще з давніх давен пам`ятаю слова мами, що при дорозі продають отруту. Ти ж поспішаєш в дорогу і сперечатись, або чекати просто не будеш. Але.. часи змінились і заклади за містом стали більш комфортніші і смачніші. Виїхали ми від м.Позняки по швидкісній трасі Борисполя і через декілька хвилин був поворот на Щастя та відразу зупинились біля позначки с. Проліски. З автобуса я зійшла остання і почула музику-вітання
Мене зустрів молодий хлопчина з парасолею. Цілісенький день накрапав дощик і може він мав захищати гостей від дощу? Він для мене був схожий на Кота Базилій (з Буратіно). Тільки з двома очима. Я помиляюсь?













Гості стали помалу збиратись і їх пригощали різними напоями. Дівчатка відразу отримували з рук гарнючого бармена скляночки з яскравими різнобарв`ям, а я вибрала напій, що був наближений до натурального кольору – світле пиво. 
Бармен, що наливав пиво приязно посміхнувся і зробив комплімент: «У Вас дуже гарні сережки!».Так, гарні. Сережки «Я люблю Україну» купила в Севастополі на 9 травня 2012 р… Тоді мені було так боляче бачити в українському місті стільки російських прапорів, що вирішила придбати ці прикраси у дівчинки з Миколаєва. Для ідентифікації українки в цьому місті. Тепер я ідентифікую себе в Crazy BBQ.
Взагалі українська тематика була широко розкрита в дрес-коді гостей. Багато хто був вдягнений в вишиванки, дівчата носили віночки різних кольорів.Чулась і українська мова серед гостей та обслуговуючого персоналу.
Було приємно!

Меню
Нажаль, українськість не повторилась в меню.
Воно було перекладено російською та англійською мовою.
Ціни ж радували.
Для закладу такого рівня вони були досить демократичні.
-     Салатики від 40 до 90 грн.
-     Бургери від 25 до 50 грн.

***

Взявши своє пиво, я відправилась роздивлятись дворик закладу Crazy BBQ. Поряд стояла якась дивна машина, а біля неї кухар. 
Ага, кухар не просто так мав там стояти… значить щось приготував. З посмішкою запросили пригоститись борщиком. Кухар сказав, що це якийсь американський рецепти, але борщ був більш схожим на рагу. Пити і їсти одночасно було не дуже зручно і я, залишивши ложечку з борщиком, направилась до най ближніх столиків. Не встигла. Вони були зайняті. Прийшлось долучитись до двох приємних молодих людей: Тараса та Тараса. Я відразу загадала бажання! Тепер чекаю, коли здійсниться.

Затишність дворику Crazy BBQ надавали різні цікавості. Квіточки посаджені в бочки з назвою закладу, вуличні ліхтарі навіювали ліричність, а чорнобривці повертали до дитинства. 

До свята відкриття почали долучатись зірки. Хто посміхався моїм кумедним сережкам, хто попивав свої напої, а хто й позував фотографам.

Через деякий час нас запросили до залів ресторану. Тут я вже зайшла перша. Ну не тому, що хотіла так їсти і першою спробувати наїдки. Мені так хотілось відчути першою енергетику нового закладу: ресторану Crazy BBQ.
Зробила декілька кроків і зрозуміла – заклад мій. Повно різного дріб`язку в інтер`єрі, котрий би сподобався доні, відкрита кухня і видно роботу кухарів, відкритий гриль, на стійках баночки з консервованим наїдками, дошки для написання (чи малювання), меблі різного стилю і на різну кількість людей.















Залишивши свої речі в залі біля дерев`яного столика вирішила помандрувати великою територію ресторану Crazy BBQ.

 
 Столики з білою скатертиною залишились в стороні, а я вже побачила басейн.  Він не дуже великого розміру. Поряд стоять лежачки і різні приладдя для купання. На мене приємно поглянув надувний крокодильчик і круг. Ось тут би моїй доні сподобалось би! Поряд було місце для перевдягання і можливість прийняти душ. Чудовенько.


Дитячий майданчик
Трошки далі від основної сцени стояв бар і декілька бесідок. Пройшовши за ними я побачила присутність дитячого сліду… дитячий майданчик. 
На ньому бавились два хлопчика. Один дуже серйозно тримав свою іграшку і відмовився зі мною спілкуватись, а з іншим ми потеревенили.
«Мені тут подобається. От .. граюсь», - проговорив малюк, що не на хвилиночку не зупинився.
Його ж мама розповіла, що в ресторані Crazy BBQ синок поїв супчик з м’ясом і залишився задоволеним.
Пізніше у кухаря я дізналась, що в ресторані існує дитяче меню. Воно яскраве і розраховане на шлунки діток.

Кухня та гриль
Походивши по території Crazy BBQ я зрозуміла, що дуууже зголодніла і повернулась до свого столика. 
На ньому мене вже чекали наїдки і напої. До моєї тарілочки перекочувало смачненький шмат якоїсь пташечки та салатик. До салатика додала соус, що подавався разом з ним і почала жувати за обидві щічки.
В цей час мені принесли моє пиво. Кухня в Crazy BBQ відкрита і можна подивитись за магічною роботою кухаря. Поряд з нашим столиком була і «барна стійка» з кухарями і піччю грилем. Гості просто підходили до кухарів і замовляли різні наїдки. Всі залишались не голодними!

Туалет – обличчя господаря
Другий келих пива звав мене відвідати.. туалет. 

Колись давно чула, що якщо хочете закріпити позитивну думку про себе – подбайте про свій .. туалет. Туди я знов приперлась першою. Після здійснення фізичних потреб, я почала розглядати його наповнення. Все було продумано креативненько і зі смаком: тримач для туалетного паперу, умивальники, дзеркала. В кінці вечора туалет став найулюбленішим місцем для фотографування багатьох гостей. Ви ще бачили їх фотки в Інстаграм? J









 А потанцювати?
Знаю по собі. Коли трошки того – хочу потанцювати. В Crazy BBQ такого місця не знайшла. Гості витанцьовували між тих біло-гламурних столиків або трошки одаль.
Пізніше мені пояснили, що ті столики і зайняли зону для танцювання. А? Тоді б це було мега-круто! Сцена, освітлення, звук нагадували мені останній концерт, куди ми ходили з донею. Думаю, що Настуня і тут би відірвалась на танцюльках.
Ну.. це були нюанси відкриття закладу і пізніше, це місце звільниться і заклад набуде звичайного вигляду.

В Crazy BBQ існує:
Три беседки с мангалами на 14 челох век, лаунж - зона перед бассейном на 40 мест и барнастойка, ресторан на 90 мест для посадки или 150 для фуршета с открытой шоу-кухней прямо в зале, сцена и танцпол – это сумасшедший размах Crazy BBQ


Охоронець… вправний водій
Накоштувавшись наїдків і відвідавши всі закуточки закладу Crazy BBQ я вже зазбиралась додому. Назад нас мав довести знов наш білий автобусик, але .. на Троєщину мала підкинути мене ще одна мамочка.
«Ну, якщо влізеш між двома дитячими авто кріслами… велкам!», - поміхаючись, додала вона. Я влізла. Дуже ж не хотілось їхати аж через все місто.
Дівчатка погрузились в авто і почали вируливати з парковки. Парковка біля Crazy BBQ досить велика, але лякали припарковані дорогущі машинки і можливість зустрітись з ними дуууже близько. Почали вирулювати. Нам надавав допомогу охоронець, який орієнтувався в жіночій логіці. «Руль праворуч. Праворуч, а Ви зараз повертаєте ліворуч. Обережніше. Так ви пролізете між цими машинками. Не переживайте, інша машина ще далеко. Таакк, так.. а тепер руль в іншу сторону і .. вируліть на трасу», - спокійно він давав команди нашій мамочці-водію. Перше, що ми сказали після такого розвороту, що ми б так і не здогадались розвернутись. Жінки!
Включили навігатор і поїхали до своїх діток!

Заклад для душі
Відпочила я чудово, а от так і не встигла поговорити з жодною присутньою в Crazy BBQ зіркою. Ну не захотіла їх відволікати від смачних наїдків ресторану. 

Доня ж отримала гарнючий подарунок: лопатку для готування.
«Завтра нажарю млинців і використаю нову лопатку», - з захватом промовила доня.
Я не дуже полюбляю різні «гламурні» місця, в яких люди закуті в певні обставини своєї поведінки. Розумію дрес-коди і «протоколи» при офіційних зустрічах, а ось на відпочинках … цього не люблю. Давно помітила, що заклади, в котрих є щось … ну певна родзинка, мають постійних відданих клієнтів. 
Успіху новому ресторану і завітаємо туди вже родиною з друзями!








Комментариев нет:

Отправить комментарий