Як саме пройде твій відпочинок - залежить від тебе! Ось мій досвід. Заперечуйте та діліться своїм досвідом.
7:00 Доброго
раночку, Туніс! Доня сопе поряд на ліжечку. Душ. Хм, ведуча одного з шоу на Новому
каналі зойкнула б разів зі сто: десь
пліснява, рваний рушник, десь шось покрилось іржею. Не наважують прийняти ванну
босими ножками і лізу в неї в резинових капцях. Душик освіжує думки і надає
бодрості. Гарно!
Після прийняття душу виходжу в своїх капцях в кімнату. Вода
на капцях змішується з неприбраною кімнатою і утворюється … грязюка. Резинового
килимка в душовій я не побачила.
Біля раковини стояли фірмові наборчики гелю для душу,
шампуньки та мила. Як цього запасу мені б вистачило на два тижні? Заберу на
подарунки друзям, або просто до колекції (використаю під-час відряджень).
Сонце зазирає у вікно. Балкон я так і не змогла відкрити. Насолоджуватись
ранком і їду за межі номера. Кава. Щоб
почати існувати я маю випити каву. Перестала вірити всім рум-сервісам і …
привезла з собою кип»ятильник. Смієтесь?
А цей гаджет моєї матусі рятував мене частенько. До найближчого ресторанчика за
кавою йти лісом-полем добрі хвилин 10, а потім ще повертатись… Ні, краще вже за
старим способом.
Кава в руці. Все навкруги вже не так страшно, як здавалось
на перший погляд. А головне – море. Сонечко встало десь поряд, пальми, пісок і
… кава. Чудовий ранок!
7:20 Почали
виходити мої сусіди. Треба дізнатись нюанси проживання. Може щось змінемо? І
почалось… Сусідки були з Росії і на
читєйшем руськом язике ми почали спілкування. Радіти було мало чому.
-
Рушників для моря – ніц. Порада росіянки –
купити на два тижні, аніж брати на прокат.
-
Місця на пляжі чи біля басейну треба займати
завчасно. Краще о 5 ранку.
-
Кормлять жахливо.
-
Все завжди ламається.
Порадували і історією про
обслуговування номерів. «Очень безпардонная уборщица. Заходить без разрешения.
Дочка заболела и я повесила табличку «не безпокоить». Нет, стала над душой и
начала убирать. Сначала ми оставляли деньги за уборку, а потом … перестали. Так
уборщица просто начала их вимогать: стоит в коридоре и просит деньги. Ужас!», -
жалілась моя сусідка з Росії.
7:30 Вражена цими історіями буджу доню і вирішуємо з подружкою
зайнятись зміною номерів. Нам ввечері пообіцяли обняти на вільні номери після
12:00.
8:00 – Сніданок. Я не дуже вимоглива в їжі і місцеві наїдки мене
вдовольнили. Кава, яйця, сир та
смачненькі круасани. Норм. От тільки від булочок треба буде відмовитись. Я ж не
збираюсь тут накопичувати так складно скинуті кг.
8:30– 11:30 Море. Воно було
чудове. Поламані і в маленькій кількості ліжаки, місцями грязний пляж,
дозволяють палити біля моря … десь так. (більш детально зупинюсь в наступному
дні).
11:30 – 15:00 Почалось! Заміна номера виливалась нам в історію
спілкування «розумного та красивого»: ми один одного не розуміли.
Рівно о дванадцятій ми підійшли
на рецепцію і … нам не змогли допомогти. Місцевий представник тур. фірми
сказав, що заміна номера – це не в його компетентності. А представник отелю
категорично відмовлявся від заміни номера: «Вільних номерів немає. Ви ж тут відпочиваєте
2 тижні? Приходьте … завтра». У
подружки вже почали навертатись сльози на очах і тут… я побачила тренера
хлопчиків з секції карате, де займається моя доня. Сенсей чекав чогось на
рецепції поруч. Київ! Рідна Троєщина! Чоловік, котрий може захистити нас жінок
в чужій країні! Ура!
Після кількох пояснень нам
запропонували подивитись декілька номерів і … ми зупинились на чудових номерах
поряд з басейном, рестораном і два номера знаходяться один проти одного.
«От бачите які українські жінки:
ми завжди домагаємось того, чого хочемо!», - з переможним тоном заявила я.
В мене завжди виникало питання, а
чому я не можу обрати номер, котрий хочу ще вдома. Зарезерувавати певний номер
під свої дати? Чому? Я їду з дитиною і мені потрібні певні умови.
Висновки другого дня в Тунісі з дитиною:
1.
Ні в якому разі не довіряйте словам про зміну
номера «завтра». Домагайтесь посилити Вас в гідні умови вже «сьогодні» і хай це
«сьогодні» буде хоч о 12 годині ночі.
2.
Послідовно визначайте те, що Вам не подобається
і з цими аргументами звертайтесь до адміністрації.
3.
Ні в якому разі не підвищуйте тон і не
намагайтесь перекричати адміністрацію (наші «друзі» з Кременчука так і
добивались свого номера: досі живуть в страшних умовах) . Подібна поведінка не
дасть позитивних результатів, а призведе тільки до того, що адміністрація отеля
буде намагатись вас ігнорувати.
4.
Попросіть показати вільні номери.
5.
Просіть у адміністрації номери, що перевищують
проплачені Вами. (Номер на 3 трьох - коли Вас двоє. Сімейний номер на 4-х -
коли Вас двоє… тощо). Представник адміністрації вже краще знайде номер менший,
ніж погодиться поселити Вас в більший).
6.
Вчіть іноземні мови! Не намагайтесь рідною мову
довести Вашу сторону. Представник іншої держави в будь-який момент може
сказати, що Вас не розуміє і … Ви залишаєтесь без доводів. І.. ввічливо
посланий адміністратор англійською, швидше виконає Ваші вимоги, аніж зле посланий
… російською (українською).
Тренеру обіцяла доєднатись до
завтрашнього тренування каратистів. Мамо рідна, а це ж 6 ранку!
Нічого, зате треба скидати всі
тістечка, що з»їла в обід!
Комментариев нет:
Отправить комментарий