Вітаємо Вас на грі «FamilyMafia»!
Мафія — командна психологічна покрокова рольова
гра з детективним сюжетом, яка моделює боротьбу інформованих один про одного
членів організованої меншості проти неорганізованої більшості.
Історія гри
Гра придумана весною 1986 року студентом факультету психології. Спочатку
в неї грали у МДУ, а пізніше Європі,
США. Гра «Мафія» використовується як розвиток особистісних якостей підлітків за
засвоєння різноманітних прийомів і методів читання мови рухів тіла в ігровій
формі, як засіб перевиховання «складних» підлітків у Сполучених Штатах Америки
. За допомогою «Мафії» до ролі майбутніх присяжних готуються японські старшокласники. Дослідники виділяють два типи ігор: змагання (боротьба) і вистава
(маскарад). «Мафія» вдало поєднує в собі риси обох типів. Вона одночасно і шоу,
і боротьба за виживання. На відміну від карт ця гра ніяк не пов'язана з
грошима, не потребує фінансових витрат ані доброї фізичної підготовки.
Найголовніше: вона дає тільки цінне інтелектуальне задоволення. В безкорисливій
несерйозності гри приховано її потенціал. Ця гра унікальна. Базується,
передусім, на спілкуванні, на обговореннях між учасниками. Тут постійно відбуваються
і фактично узаконені обман, підступність, укладання і підле порушення договорів
та альянсів. Обговорення ігрової ситуації проходить шляхом сутичок думок у
безупинних суперечках, при цьому деякі гравці надають перевагу відмовчуватися,
інші — навпаки, занадто активно та гучно беруть участь в обговоренні. Мета гри —
вижити своєю командою.
Гра складається з двох основних компонентів: психологічного та
математичного.
- Математичний:гравцям «щодня» необхідно запам'ятовувати,
хто за кого голосував і ким виявився той, за кого голосували. У важливім оменти
легко визначити, що той, хто голосував частіше за чесних, скоріш за все —
мафія.
- Психологічний: гравці повинні володіти акторською
майстерністю, щоб переконувати інших у своїй чесності і необхідності проголосувати
за певного гравця, який підозрюється у нечесності.
Правила гри:
Ведучий роздає учасникам гри карти «сорочкою»
догори. Ігровий процес розділений на дві фази — «день» і «ніч».
Коли ведучий оголошує в місті фазу ночі, гравці заплющують очі —
«сплять». В першу ніч ведуча знайомиться з гравцями рольових карт.
Гравці «мафії»— розплющити
очі і запам'ятати своїх соратників — «познайомитися». Після чого мафія
«засинає». Таким чином ведучому стає відомий розклад (він дізнається, хто є
хто).
По оголошенню фази дня прокидаються
всі жителі. Вдень гравці обговорюють, хто з них може бути «нечесним»
— причетний до мафії. Наприкінці обговорення ведучий оголошує про
учасників, яких потрібно видалити з гри. Словами «Мафії» «вбити». Підозрюваних
має бути від 1 до 3 (якщо грають від 6 до 16 осіб).
Процес
гри: відбувається звинувачення, підтримка висування кандидатури, виправдання кандидатури,
голосування за кандидатуру. Голосувати ОБОВ`ЯЗКОВО кожному гравцю.
Потім наступає фаза
«ночі». Порядок просинання вночі: Дівчинка, Дон мафії + мафія, Маніяк, Комісар,
Лікар.
Вночі просинається мафія, беззвучно (жестами) «радиться» і вбиває когось
із живих мешканців, показуючи ведучому кого саме. Мафія засинає.
Прокидається комісар і вказує на одного з мешканців, котрого бажає
«перевірити» на причетність до мафії. Ведучий так само беззвучно, «на
пальцях», показує комісару статус перевіряє мого.
Вдень ведучий оголошує, кого було вбито вночі. Цей гравець покидає гру, його карта
(«статус») демонструється всім жителям (якщо кількість гравців не перевищує 6 –
гра в тему, без перевертання карт)інформація про події, що відбулися,
використовується «живими» гравцями для обговорення та чергового «засудження». Гра
продовжується до повної перемоги однієї з команд, якщо суперники повністю
або ув'язнені, або вбиті…
Пам`ятка:
1. Говорити за гральним столом може
тільки ведучий(ча) або гравець за дозволом.
2. Ведучий (ча) за порушення правил
– видає «фол». 3 фола – видалення гравця з гри.
3. Гравців Мафії має бути не більше
ніж 30% від загальної кількості гравців за столом.
4. Коли «дівчинка» вказує на Дона
мафії вночі – мафія не просипається. Якщо за столом залишились тільки гравці
мафії (без дона) і дівчинка вказала на такого гравця – мафія не просипається.
5. Лікар може себе лікувати тільки
двічі підряд. Лікар може лікувати стороннього тільки двічі підряд.
6. Маніяк може грати як на стороні
мафії так і на стороні жителів міста.
7. Мафія може голосувати один проти
одного в разі потреби. Головна мета – щоб виграли члени команди.
8. Перевертати карту тільки з
дозволу ведучого (ої).
9. В грі дозволено блефувати:
вигадувати собі рольову карту, але .. ЗАБОРОНЕНО такі слова: «клянусь мамою!», «клянусь
БОГОМ!», «щоб я здох, це правда…» і тому подібні.
10.
«Трупи мовчать». «Вбиті» гравці не мають права говорити під час
обговорення, видавати живим будь-які відомості чи будь-яким чином впливати на
хід гри: «Ну, все вже й так зрозуміло. Давайте швидше». За спокоєм мертвих гравців
стежить ведучий.
11.
Останній «вбитий» гравець не спілкується з іншими – він може надати
рекомендації в спірних ситуаціях і не має знати розклад гравців.
12.
Вирішення спірних ситуацій.
Наприклад, залишилися один мафіозі та один чесний:
a.
Зарахувати перемогу мафії.
b.
Оголосити нічию.
c.
Дати право голосування останньому
вбитому чесному.
Family Mafia
Тип гри: Словесна рольова гра
Кількість гравців: 8-16 оптимально
Вік гравців: з 9 до 100 років
Час підготовки до гри: 5 хвилин на навчання
Час гри: 15-60 хвилин
Вплив випадковості: низький
Необхідні здібності: логіка, пам'ять,кмітливість,
взаємодія команди, соціальний вплив, стратегічність, театральність.
Більше інформації по тел. 067-25-76-489
Комментариев нет:
Отправить комментарий